Wednesday, May 18, 2011

i wanna do it my way*做我自己



别把我放到你的乐园里,
don't lead me to your fantasy


别把我塞进你漂亮衣裳里,
don't fit me into your beautiful clothes


别把我迁进你的理想世界里,
don't move me to your ideal world


我只想当我自己。
i just wanna be myself.


你所谓的好,对我来说未必好。
your happiness might not be my happiness.


我只想当我自己。
i just wanna be myself.


p/s - 最近都在听苏打绿,纪佳松和韦礼安。赞啦!有谁的taste和我一样吗?哈哈哈。看了《单身男女》,又是另一部慢节奏的好戏!LC-A+ is dead. but a friend of him is coming soon. thanks lian mien for transporting him! heehee.




(Photo taken by Holga 135 BC loaded with Lomography X-Pro 100 film, cross processed.)



3 comments:

Sebastian Workshop said...

在社会工作后,就会开始觉得做回自己只会给自己带来不便!

nick . 尼克 said...

LCA really die jor a? opps~~
then change to 360 dy la =P

Jhen said...

sebastian,现实不会带我到乐园,给我漂亮衣裳,搬我进理想世界,哈哈。其实写这篇是想说我们心中都有很多把尺,对于不同的事有不同的想法与观点。我们不用去比较,不用刻意去说服别人接受我们的那一套。本来想写个Part two的,因为这个自己也觉得写得很差。哈哈哈不过最近很懒惰。
不过真的很同意你的说法,踏入社会后,我们都得带着面具,习惯谎言。

nick,入手natura classica了!它从日本飞到马来西亚和我会面。哈哈哈。